Asystent klienta Android Zebra CC600
Asystent klienta CC600 to urządzenie zapewniające nowy poziom obsługi, wygodę, szybkość a co za tym idzie pełne zadowolenie klientów. Zaprojektowany w oparciu o system Android CC600 sprawia, że klienci podczas robienia zakupów poruszają się po urządzeniu niezwykle swobodnie. Elegancki i przystępny cenowo 5-calowy kiosk jest łatwy w instalacji dzięki czemu można umieścić go niemalże wszędzie i zapewnić klientom dostęp do niego praktycznie w dowolnym miejscu. Zaawansowane narzędzia zapewniają łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej tworzenie aplikacji, integrację, wdrożenie a także zarządzanie kioskami.
Wysoce zaawansowany
Niezwykle wydajny procesor oraz wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości ułatwiają korzystanie ze wszystkich aplikacji samoobsługowych również interaktywnych i multimedialnych, które są najbardziej wymagające. Urządzenie jest wyjątkowo czułe i zapewnia szybki czas reakcji dając klientom szerokie możliwości samoobsługi.
System Android
Asystent klienta Zebra CC600 został wyposażony w ten sam system Android tak dobrze znany już Twoim klientom z telefonów komórkowych. Dzięki temu nie wymaga konieczności uczenia się jego obsługi. Klienci, którzy potrafią korzystać ze smartfona będą potrafili również obsługiwać CC600 bez najmniejszego problemu. Twoja firma zyskuje również najnowocześniejszą platformę opartą na systemie Android z wbudowaną obsługą przyszłych wersji. Podniesienie w przyszłości wersji systemu nie będzie wymagało wymiany urządzenia na nowe.
Precyzyjny i prosty odczyt kodów kreskowych
Model CC600 od firmy Zebra zapewnia użytkownikowi niezawodny, szybki i bezproblemowy odczyt kodów kreskowych bez względu na to jakiego są one rodzaju. Klient może zeskanować nie tylko kod kreskowy na produkcie w celu sprawdzenia ceny ale również elektroniczną wersję karty lojalnościowej znajdującej się w jego własnym telefonie komórkowym. Za każdym razem uzyska natychmiastowy, bezbłędny odczyt już przy pierwszej próbie.